Het Creatiehuis levert alle content voor de nieuwe werken-bij website van NS.

Vacaturevideo
Employer branding film

Het Creatiehuis levert alle content voor de nieuwe werken-bij website van NS.

Vacaturevideo
Employer branding film
Bekijk het resultaat

De briefing

Wanneer NS een nieuwe werken-bij website laat maken en voor de content kiest voor Het Creatiehuis, kunnen we niks anders zijn dan mega trots. Een mega project, want voor alle functieprofielen die NS heeft, moet video en fotografie komen. Maar liefst 34 video’s en honderden foto’s ontwikkelden we van (bijna) alles wat je bij NS kunt doen. Van Machinist tot data engineer en van conducteur tot winkelmedewerker bij Albert Heijn to go. Het is geen nieuws dat NS altijd op zoek is naar nieuwe medewerkers. In 2023 geldt dat er voor bijna alle werkgebieden bij NS een flink tekort is aan goede mensen.

De oplossing

Het Creatiehuis helpt NS met het visueel maken van de functies op de nieuwe werken-bij website en hiermee de drempel om te solliciteren te verlagen. De content wordt gebruikt op de nieuwe werken-bij website, maar ook als campagnemateriaal op de socials. Als je NS volgt, maar ook als je NS niet volgt, heb je bijna zeker de posts weleens voorbij zien komen.

Volgende
Vorige
bekijk video

De door ons gemaakte

video's.

De door ons gemaakte

fotografie.

Twee personen in gesprek met elkaar voor een gele wand
Een persoon die uit de trein hangt net voordat deze vertrekt
Een machinist die in de deuropening van een trein staat en lachend de camera in kijkt
Lachende persoon op een station
Twee personen met elkaar in gesprek in een cafe
Lachende persoon voor een trein
Lachende man op een roltrap
Drie personen in gesprek met elkaar voor een NS trein
Persoon die naast een trein staat en in een walkie talkie praat
Twee medewerkers van NS die voor een trein staan en de camera in kijken
Persoon die met zijn hand aan een rode trein zit
Twee personen lachend in gesprek met elkaar in een horeca gelegenheid
No items found.

Statistieken.

Kwik-Fit

Liselotte, Recruiter bij KwikFit

"We ontdekten dat de advertenties met de video’s gemaakt door Het Creatiehuis, ruim 50% extra clicks opleverden dan het materiaal dat we eerder hadden ingezet. Bovendien waren we op zoek naar video’s met sterke engagement. Dat is gelukt: de video’s hebben zichtbaar meer sollicitanten opgeleverd.”

Portretfoto van de eigenaar van Het Creatiehuis, Daniel Brouwer
Daniel van het Creatiehuis
Hey Daniel!
Thanks voor de goede sessie. Heel waardevol!
Dat vonden wij ook, zo gaan we goed van start!

Boek een gratis kennissessie met ons.

Het Creatiehuis biedt in 30 minuten een online inspiratiesessie over de beste content voor jouw werken-bij website of campagne. We laten je voorbeelden zien uit de praktijk en de behaalde resultaten.

Gerelateerde projecten

Facilicom/Trigion
Vacaturevideo
Social media content
Werken-bij fotografie

Hoe Facilicom 640 nieuwe medewerkers wist aan te trekken door de inzet van videocontent.

NS Veiligheid & Service
Social media content
Vacaturevideo
Werken-bij fotografie

Aantrekken van gewild veiligheid personeel door targeted social media campagnes.

KwikFit
Vacaturevideo
Employer branding film

Hoe KwikFit een employer brand neerzet door video en tegelijk nieuw technisch personeel aantrekt.

Goossens Wonen & Slapen
Employer branding film
Werken-bij fotografie

"Eindelijk thuis" - hoe Goossens met employer branding content vacatures invult.