Wij zijn het Creatiehuis.
Het enige bureau met 100% focus op content voor arbeidsmarktcommunicatie
Het Creatiehuis is er om jou te helpen met het vinden van de juiste mensen voor je bedrijf. We gaan ze niet zelf voor je zoeken, maar we maken kick-ass content die je langdurig kunt inzetten zodat nieuwe medewerkers vanzelf naar je toe zullen komen. Een online personeelsmagneet zogezegd. Wij presenteren jouw vacatures zo aantrekkelijk dat je als werkgever onweerstaanbaar bent om voor te komen werken.
Vanuit ons kantoor in Utrecht ontwikkelen we visuele content voor recruitment- en arbeidsmarktcommunicatie voor bedrijven die op zoek zijn naar nieuw talent. En die net als wij geloven dat je het met een vacaturetekst op een jobboard anno 2023 niet meer gaat redden.
Met onze brede expertise op het gebied van arbeidsmarkt communicatie, creatie en online marketing, bieden wij een totaaloplossing voor jouw bedrijf. Of je nu op zoek bent naar wervende video's, social media campagnes of pakkende visuals, wij hebben alles onder één dak om jouw merk te laten opvallen.
Met onze unieke formule bereiken we tot wel 600% meer clicks voor onze opdrachtgevers dan andere contentbureaus. Bij Het Creatiehuis ligt onze 100% focus op recruitment en arbeidsmarktcommunicatie, waardoor wij ons volledig inzetten om content te ontwikkelen die de beste mensen aantrekt voor jouw bedrijf.
Onze expertise en ervaring in deze niche stellen ons in staat om innovatieve en effectieve content te ontwerpen die passen bij jouw merk en jouw doelgroep. Wij zijn er om jou te helpen bij het behalen van jouw doelen en om jouw merk te laten opvallen in de steeds veranderende arbeidsmarkt.
Bij Het Creatiehuis laten we zien waarom kandidaten voor jouw bedrijf moeten kiezen. We bereiken dit door middel van unieke foto- en videoproducties voor jouw werken-bij website en social media campagnes. Of het nu gaat om het vinden van schaarse profielen, het werven van meerdere functies of het versterken van jouw employer brand op de lange termijn, wij zijn de ultieme partner die je zoekt.
Onze expertise op het gebied van recruitment en arbeidsmarktcommunicatie stelt ons in staat om effectieve content te ontwikkelen die passen bij jouw merk en doelgroep. Samen zorgen we ervoor dat jouw bedrijf opvalt en de juiste kandidaten aantrekt.
Een nauwe samenwerking leidt tot de beste resultaten, dat is waar wij in geloven. Als team zijn wij ervan overtuigd dat door middel van een intensieve samenwerking met onze opdrachtgevers, we de meest succesvolle projecten kunnen realiseren.
Wij zijn er om te luisteren naar jouw ideeën, te begrijpen wat jouw doelen zijn en deze te vertalen naar visuele content die perfect past bij jouw bedrijf. Samenwerken is voor ons de sleutel tot succes en we staan altijd open voor jouw input en feedback.
Het team.
Het proces.
Voor het maken van jullie content zijn er vijf fasen die we doorlopen om tot het eindresultaat te komen waar jij (en vooral jouw doelgroep) blij van wordt. Hieronder vind je een korte toelichting van elk van deze vrijf fasen:
Kennismaking
We hebben met elkaar gesproken en binnenkort gaan we verder met de kennismaking tijdens de kick-off. We hebben het inhoudelijk gehad over wat jullie wensen zijn met betrekking tot de nieuwe content en wij hebben er nu al zin in om aan de slag te gaan!
Kick-off
Tijdens onze kick-off begint het echte werk. In deze fase gaan we dieper in gesprek over de content. Belangrijk is dat alle betrokkenen van dit project aanwezig zijn. Het doel van de kick-off is om duidelijk te krijgen wat er in de video's moet komen, welke boodschap verteld gaat worden, welke doelgroep de content te zien moet krijgen, wat jullie EVP's zijn en waarom het werken bij jouw organisatie zo leuk is!
Schrijven van het concept
Alle informatie is verzameld en wij weten wat we moeten gaan doen om dit te vertalen naar de perfecte video's of foto's. We gaan aan de slag met het schrijven van een concept. Het schrijven van een goed concept duurt meestal ongeveer 5 werkdagen. Uiteraard zijn er nog momenten waarop jullie feedback geven op het script. Alleen in een samenwerking komen we tot de beste resultaten.
Het maken van de content
Het concept is gemaakt en goedgekeurd. Dat betekent dat we de draaidagen gaan inplannen. Voor we de opnames gaan doen ontvang je ruim van tevoren een draaiboek met relevante informatie over de draaidag zoals de planning, het betrokken team, de locatie en de mensen die verwacht worden op de set . Ook ontvang je voor de opnamedag nog een document met de meest gestelde vragen om door te sturen naar alle figuranten. Zo kunnen ze zich voorbereiden op succesvolle, leuke en vooral ontspannen draaidag(en).
Oplevering
Na het schieten van de beelden gaan we aan de slag met het monteren van de video's en het bewerken van de foto's. Het duurt zo'n vijf werkdagen tot je de eerste versie(s) van de gemaakte beelden te zien krijgt. Het is natuurlijk een heugelijk moment om te zien waar we de afgelopen periode mee bezig zijn geweest. Uiteraard is er ruimte voor feedback. Zo werken we samen toe naar het perfecte eindresultaat!
Dit zeggen opdrachtgevers over ons.
Heb je vragen?
Of ben je geïnspireerd geraakt door onze projecten? Neem contact met ons op voor een (virtueel) kopje koffie!