"Eindelijk thuis" - hoe Goossens met employer branding content vacatures invult.

Employer branding film
Werken-bij fotografie

"Eindelijk thuis" - hoe Goossens met employer branding content vacatures invult.

Employer branding film
Werken-bij fotografie
Bekijk het resultaat

De briefing

Goossens, een van Nederlands grootste woonwinkel ketens in Nederland (en sinds kort in België) ontwikkelde een nieuwe werken-bij website. Goossens koos Het Creatiehuis om alle content te ontwikkelen voor deze site. Goossens is altijd op zoek naar goede mensen in verschillende werkgebieden. Zowel in de winkels als in de distributie en op het hoofdkantoor zijn medewerkers nodig die de groei van het bedrijf kunnen waarborgen. Door creatie te combineren met techniek, werd een mooie fundering gelegd op de werken-bij website van Goossens.

De oplossing

In het thema “Eindelijk thuis” ontwikkelde Het Creatiehuis de Employer branding film, welke precies vertelt waar werken bij Goossens voor staat; warmte, mooie producten en een fijne sfeer. Daarnaast ontwikkelden we al het beeldmateriaal op de website, welke uiteraard helemaal gelijk is qua look & feel aan de video’s die we maakten. Naast de Employer branding film ontwikkelde Het Creatiehuis voor ieder werkgebied ook korte teasers. Deze kan Goossens desgewenst aan en uit zetten in paid social ad campagnes. Creatief concept - fotografie - video's - video ads

Volgende
Vorige
bekijk video

De door ons gemaakte

video's.

De door ons gemaakte

fotografie.

Twee medewerkers van Goossens in gesprek aan een tafel
Close-up van mockups van een ruimte
Twee mensen in gesprek terwijl een persoon op een tablet iets aanwijst
Twee mensen die lachend de camera in kijken
Twee personen in het magazijn van Goossens
Een magazijnmedewerker van Goossens die lachend langs de camera kijkt in het magazijn
Twee werknemers van Goossens die de armen om elkaars schouders heen hebben en lachend de camera in kijken
Vrachtwagen van Goossens met een schittering van de zon
Chauffeur van Goossens in een vrachtwagen
Vrachtwagen van Goossens
Vrachtwagen van Goossens
Twee mannen die voor vrachtwagens staan en lachen
Twee vrouwen die om een tafel staan
Close-up van mockups
Vrouw die lachend naar een prikbord kijkt en iets aanwijst
Persoon die door de gang loopt in een Goossens kantoor
Vrouw die lachend iets aanwijst op een whiteboard
Man die bezig is met het bekleden van een stoel
No items found.

Statistieken.

AxionContinu

Jennifer, arbeidsmarktcommunicatie specialist

"We ontdekten dat de advertenties met de video’s gemaakt door Het Creatiehuis, ruim 50% extra clicks opleverden dan het materiaal dat we eerder hadden ingezet. Bovendien waren we op zoek naar video’s met sterke engagement. Dat is gelukt: de video’s hebben zichtbaar meer sollicitanten opgeleverd.”

Portretfoto van de eigenaar van Het Creatiehuis, Daniel Brouwer
Daniel van het Creatiehuis
Hey Daniel!
Thanks voor de goede sessie. Heel waardevol!
Dat vonden wij ook, zo gaan we goed van start!

Boek een gratis kennissessie met ons.

Het Creatiehuis biedt in 30 minuten een online inspiratiesessie over de beste content voor jouw werken-bij website of campagne. We laten je voorbeelden zien uit de praktijk en de behaalde resultaten.

Gerelateerde projecten

Olympia
Werken-bij fotografie
Employer branding film
Social media content

Hoe Olympia informeert en werft door content op maat voor de gloednieuwe werken-bij-website van Olympia.

Facilicom/Trigion
Vacaturevideo
Social media content
Werken-bij fotografie

Hoe Facilicom 640 nieuwe medewerkers wist aan te trekken door de inzet van videocontent.

AxionContinu
Vacaturevideo
Employer branding film
Werken-bij fotografie
Social media content

Hoe AxionContinu het tekort aan goed zorgpersoneel te lijf gaat door inzet van doelgerichte content.