"Eindelijk thuis" - hoe Goossens met employer branding content vacatures invult.
"Eindelijk thuis" - hoe Goossens met employer branding content vacatures invult.
De briefing
Goossens, een van Nederlands grootste woonwinkel ketens in Nederland (en sinds kort in België) ontwikkelde een nieuwe werken-bij website. Goossens koos Het Creatiehuis om alle content te ontwikkelen voor deze site. Goossens is altijd op zoek naar goede mensen in verschillende werkgebieden. Zowel in de winkels als in de distributie en op het hoofdkantoor zijn medewerkers nodig die de groei van het bedrijf kunnen waarborgen. Door creatie te combineren met techniek, werd een mooie fundering gelegd op de werken-bij website van Goossens.
De oplossing
In het thema “Eindelijk thuis” ontwikkelde Het Creatiehuis de Employer branding film, welke precies vertelt waar werken bij Goossens voor staat; warmte, mooie producten en een fijne sfeer. Daarnaast ontwikkelden we al het beeldmateriaal op de website, welke uiteraard helemaal gelijk is qua look & feel aan de video’s die we maakten. Naast de Employer branding film ontwikkelde Het Creatiehuis voor ieder werkgebied ook korte teasers. Deze kan Goossens desgewenst aan en uit zetten in paid social ad campagnes. Creatief concept - fotografie - video's - video ads
De door ons gemaakte
video's.
De door ons gemaakte
fotografie.
Statistieken.
AxionContinu
Jennifer, arbeidsmarktcommunicatie specialist
"We ontdekten dat de advertenties met de video’s gemaakt door Het Creatiehuis, ruim 50% extra clicks opleverden dan het materiaal dat we eerder hadden ingezet. Bovendien waren we op zoek naar video’s met sterke engagement. Dat is gelukt: de video’s hebben zichtbaar meer sollicitanten opgeleverd.”
Boek een gratis kennissessie met ons.
Het Creatiehuis biedt in 30 minuten een online inspiratiesessie over de beste content voor jouw werken-bij website of campagne. We laten je voorbeelden zien uit de praktijk en de behaalde resultaten.