Recruitment en arbeidsmarkt communicatie in

bouw, infrastructuur & installatie

Recruitment en arbeidsmarktcommunicatie in

bouw, infrastructuur & installatie

Dat video is geen nice-to-have meer binnen arbeidsmarktcommunicatie, maar eenmust-have, is binnen Bouw, infrastructuur & installatie geen uitzondering. Kandidaten die (latent) opzoek zijn naar nieuw werk, zullen zich eerder oriënteren op bedrijven die goed zichtbaar zijn dan op bedrijven die weinig aandacht hebben voor content.

Het Creatiehuis ontwikkelt unieke en resultaatgerichte content voor arbeidsmarktcommunicatie. Wij helpen bedrijven en organisaties door middel van unieke content nieuw talent te vinden. EN het employer brand flink te boosten.

Voordelen voor

bouw, infrastructuur & installatie

Kom werken bij

Meer conversie

Bereik tot wel 630% meer conversie met vacature- video's van Het Creatiehuis.

Authentiek en eerlijk

Vacaturevideo's geven een kijkje in de keuken van de job en in jouw bedrijf.

Bereik je doelgroep

Voor generatie Z is video geen nice to have meer, maar een must have.

Onze ervaring binnen

bouw, infrastructuur & installatie

.

Iedere branche een uniek verhaal.

Het Creatiehuis biedt unieke en resultaatgerichte content voor arbeidsmarktcommunicatie. Wij helpen jouw bedrijf nieuw talent te vinden met behulp van unieke content, en boosten je employer brand!

Twee machinisten van NS die bij een trein staan en in de camera kijkenEen vrachtwagenchauffeur van Goossens die poseert tijdens het wegrijden in de vrachtwageneen persoon in een oranje jas in een magazijn

Gerelateerde projecten

KwikFit
Vacaturevideo
Employer branding film

Hoe KwikFit een employer brand neerzet door video en tegelijk nieuw technisch personeel aantrekt.

Goossens Wonen & Slapen
Employer branding film
Werken-bij fotografie

"Eindelijk thuis" - hoe Goossens met employer branding content vacatures invult.

NS Veiligheid & Service
Social media content
Vacaturevideo
Werken-bij fotografie

Aantrekken van gewild veiligheid personeel door targeted social media campagnes.

Facilicom/Trigion
Vacaturevideo
Social media content
Werken-bij fotografie

Hoe Facilicom 640 nieuwe medewerkers wist aan te trekken door de inzet van videocontent.

Portretfoto van de eigenaar van Het Creatiehuis, Daniel Brouwer
Daniel van het Creatiehuis
Hey Daniel!
Thanks voor de goede sessie. Heel waardevol!
Dat vonden wij ook, zo gaan we goed van start!

Boek een gratis kennissessie met ons.

Het Creatiehuis biedt in 30 minuten een online inspiratiesessie over de beste content voor jouw werken-bij website of campagne. We laten je voorbeelden zien uit de praktijk en de behaalde resultaten.