Recruitment en arbeidsmarkt communicatie in

zorg

Recruitment en arbeidsmarktcommunicatie in

zorg

In 2023 is aansprekende videocontent een onmisbaar onderdeel van de totale recruitmentmix geworden. Ook binnen de zorg is dit het geval. Organisaties die aandacht besteden aan het laten maken van werken-bij content, scoren vele malen hoger dan bedrijven die hier nog niet mee bezig zijn.

Het Creatiehuis ontwikkelt unieke en resultaatgerichte content voor arbeidsmarktcommunicatie. Wij helpen zorgorganisaties door middel van unieke content nieuw talent te vinden. EN het employer brand flink te boosten.

Voordelen voor

zorg

Kom werken bij

Meer conversie

Bereik tot wel 630% meer conversie met vacature- video's van Het Creatiehuis.

Authentiek en eerlijk

Vacaturevideo's geven een kijkje in de keuken van de job en in jouw bedrijf.

Bereik je doelgroep

Voor generatie Z is video geen nice to have meer, maar een must have.

Onze ervaring binnen

zorg

.

Iedere branche een uniek verhaal.

Het Creatiehuis biedt unieke en resultaatgerichte content voor arbeidsmarktcommunicatie. Wij helpen jouw bedrijf nieuw talent te vinden met behulp van unieke content, en boosten je employer brand!

Twee machinisten van NS die bij een trein staan en in de camera kijkenEen vrachtwagenchauffeur van Goossens die poseert tijdens het wegrijden in de vrachtwageneen persoon in een oranje jas in een magazijn

Gerelateerde projecten

AxionContinu
Vacaturevideo
Employer branding film
Werken-bij fotografie
Social media content

Hoe AxionContinu het tekort aan goed zorgpersoneel te lijf gaat door inzet van doelgerichte content.

Olympia
Werken-bij fotografie
Employer branding film
Social media content

Hoe Olympia informeert en werft door content op maat voor de gloednieuwe werken-bij-website van Olympia.

Goossens Wonen & Slapen
Employer branding film
Werken-bij fotografie

"Eindelijk thuis" - hoe Goossens met employer branding content vacatures invult.

Portretfoto van de eigenaar van Het Creatiehuis, Daniel Brouwer
Daniel van het Creatiehuis
Hey Daniel!
Thanks voor de goede sessie. Heel waardevol!
Dat vonden wij ook, zo gaan we goed van start!

Boek een gratis kennissessie met ons.

Het Creatiehuis biedt in 30 minuten een online inspiratiesessie over de beste content voor jouw werken-bij website of campagne. We laten je voorbeelden zien uit de praktijk en de behaalde resultaten.