Een duurzame samenwerking.

"Ik ervaar de samenwerking met Het Creatiehuis als prettig en relaxed. Ze hebben veel ervaring, expertise en denken pro-actief mee. Wat mij betreft is dit een duurzame samenwerking"


Martine Rietveld - Talent Resourcer bij VodafoneZiggo

"Er ontstond intern een gevoel van trots bij medewerkers van VodafoneZiggo."

Iedereen kent VodafoneZiggo, maar hoe is het eigenlijk om er te werken? En wat houdt het werk in? Om sollicitanten een beter beeld te geven van de organisatie en bij de werkzaamheden alsklantenservice medewerker heeft VodafoneZiggo gekozen om vacaturevideo's van Het Creatiehuis in te zetten voor de afdelingen in Rotterdam, Groningen en Leeuwarden. De video's worden gebruikt als campagne materiaal en op de werken-bij websites, maar ook door de uitzendbureau's die VodafoneZiggo helpen kandidaten te vinden.

Martine Rietveld van VodafoneZiggo over de samenwerking:

Uitdaging
Voor mijn ontmoeting met Het Creatiehuis zag ik als een berg op tegen het schrijven van een script voor een vacaturevideo. Ik ben redelijk creatief, maar ik ben geen expert daarin. Sterker nog, ik had het nog nooit gedaan.Gelukkig realiseert Het Creatiehuis meer dan de alleen uitvoering. Ze denken pro-actief mee over het doel van de video en hoe de doelgroep te bereiken is. En niet onbelangrijk; ze schrijven een passend script. Het Creatiehuis heeft mij dit volledig uit handen genomen.

Vacaturevideo helpt niet alleen opdrachtgever, ook sollicitant profiteren ervan.
Sinds de inzet van de vacaturevideo's verschijnen sollicitanten opvallend ontspannender tijdens het sollicitatiegesprek. Onze uitzendbureaus zetten de wervingsfilms ook in, en omdat wij zelf ook zichtbaar zijn in de wervingsfilms ontstaat er herkenning bij de sollicitanten. Ze kennen de gezichten waarmee ze aan tafel zitten. Bovendien zijn ze zichtbaar beter voorbereid en minder zenuwachtig.


Martine Rietveld
Talent sourcer bij VodafoneZiggo.

Medewerkers vonden het leuk om mee te werken aan de vacaturevideo's.
Ze vonden het fantastisch! We hebben op de afdelingen de vraag gesteld wie open stond voor deelname. En daar werd enthousiast op gereageerd. Ondanks dat ze zich hadden opgegeven bleken ze toch nog wel heel zenuwachtig. Maar door de toegankelijke benadering van Het Creatiehuis voelden onze medewerkers zich meteen op hun gemak. De crew is een relaxt team in jeans en sneakers. Onze medewerkers zijn ook zo, dus zij konden zich levelen met de filmgroep. Daar werden ze rustig van en dat was erg fijn.


Medewerkers deelden de video's zelf ook!
Niet alleen de 'acteurs' hebben de samenwerking als positief ervaren. Er ontstond intern een trots gevoel bij de overige medewerkers van VodafoneZiggo.De vacaturevideo's werden door onze medewerkers gedeeld met hun netwerk. Zo konden ze hun werkomgeving delen en tegelijkertijd een oproep doen: 'wil je ook bij mij werken’?' Hiermee maak je het bedrijf zichtbaarder. En mensen vinden het heel leuk om een kijkje bij ons te nemen.

Het resultaat.
Meer kandidaten die zich beter voorbereiden en beter passen binnen het gezochte profiel.

De samenwerking samengevat.
De samenwerking met Het Creatiehuis is prettig en relaxed. Ze hebben veel ervaring, expertise en denken pro-actief mee. Wat mij betreft is dit een duurzame samenwerking.Ik zou het ze sterk aanbevelen. Als ik ze een cijfer moest geven, dan krijgen van mij een 9! Ik ben echt heel tevreden over de samenwerking.