Contact

Vacaturefilms Albert Heijn IT / Ahold Delhaize

Uitdaging 
IT’ers (management en developers) kunnen overal werken voor een goed salaris. En veel mensen kennen Albert Heijn eigenlijk alleen van het werk in de supermarkt, maar niet van de toffe IT banen. Waarom moeten IT’ers nu juist bij Albert Heijn IT komen werken? En hoe bereik je deze groep eigenlijk?

Facts

• We filmden de serie met drie camera’s: twee Canon camera’s en een iPhone 6.

• Soms moet je improviseren om snel tot een goed resultaat te komen. De Voice-over met Klaas van der Eerden namen we dus gewoon op in de auto.

• De serie is geschoten op twee plekken op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize. Een daarvan is het innovatiecafe. Hier staan alle nieuwe ontwikkelingen die in de toekomst in de winkels van Albert Heijn, Etos en Gall&Gall komen. Top secret dus!
Aanpak
Het Creatiehuis ontwikkelde 15 vacaturefilms voor de verschillende functies - van developer tot management. We filmden interviews met host Klaas van der Eerden (bekend van TV-programma’s als Foute vrienden en Televizier gala) en knipten deze interviews tot leuke, vlotte clips. De interviews koppelden we aan de generieke animatie die we speciaal hiervoor maakten. De call to action voor de filmpjes is voor ieder filmpje gelijk. Nieuwsgierigheid werd gewekt door het benoemen van de Gouden bonuskaart.
Opdracht 
Ontwikkel content om awareness te creëren voor de openstaande IT vacatures en om het employer brand van AH IT te versterken.
Inzet
Eigen youtube kanaal ‘Werken bij Albert Heijn’, verspreiding via social media kanalen. Resultaat: Er zijn 75 vacatures ingevuld als gevolg van de vacaturefilms zonder hulp van externe bureau’s.
Gemeente Zaanstad
vacaturefilm Burgemeester Zaanstad . Hoe brengen we de opnieuw geopende positie burgemeester van Zaanstad onder de aandacht?
Bekijk case →
Zorggroep Charim 
Maak potentiële zorgmedewerkers enthousiast over het werk in de ouderenzorg en over de organisatie
Bekijk case →

Scoren met recruitmentfilms

Als ondernemer of recruiter wil je zoveel mogelijk goede sollicitaties krijgen bij het uitzetten van vacatures. In deze whitepaper leggen we je uit hoe je je vacatures onder de aandacht krijgt van de juiste doelgroep door het inzetten van film.

Na het lezen van deze whitepaper weet je:

Hoe je film kunt inzetten in je recruitmentmarketing mix
Waarom film zorgt voor meer awareness voor je vacatures
 Hoe je film kunt inzetten naast vacatureteksten

Bedankt voor jouw aanvraag, je hoort zo snel mogelijk van ons
Oeps! Er is iets mis gegaan...
Wil je meer zien van ons werk en weten wat we voor jou kunnen betekenen? Vul hieronder je naam en e-mailadres in en we nemen binnen een werkdag contact met je op!
weten wat we voor jou kunnen betekenen?
Bedankt voor uw bericht.

Wij nemen zo spoedig contact met u op!
Oeps! Er is iets fout gegaan..